خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان؛

راه‌های گلزنی تیم فوتبال شمس آذر قزوین را بسته بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۵۳۵

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما در مقابل شمس آذر قزوین بازی خوبی را به نمایش گذاشت و پا به پای بازیکنان این تیم مقاومت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عصر سه شنبه در کنفرانس خبری بعد از بازی تیم خود مقابل شمس آذر قزوین تصریح کرد: امروز شاهد یک دیدار خوب و پرتنشی از سوی هر ۲ تیم بودیم، راه گلزنی شمس آذر را می شناختیم و همه راه ها را نیز بستیم و در نهایت نیز همه شاهد یک دیدار خوب بودند، به ویژه اینکه تیم قزوینی واقعا خوب بازی کرد.

وی ادامه داد: ما امروز توانستیم مقابل تیم قدرتمند شمس آذر قزوین ایستادگی کنیم و همین تک امتیاز نیز برای ما بسیار ارزشمند بود.

ویسی با اشاره به دیدارهای بعدی تیم خود، اضافه کرد: ما با تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی دیدار داریم و تلاش خواهیم کرد تا در برابر این تیم ها پیروز میدان باشیم و امتیازات لازم را هم به اندوخته های خود اضافه کنیم.

تیم های شمس آذر قزوین و صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با هم دیدار داشتند که در پایان با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

تیم شمس آذر قزوین در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر یکشنبه هفته آینده و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه میهمان تیم پرسپولیس تهران خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز