خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

ایجاد اشتغال مهمترین اولویت شهرستان بروجرد است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۷۹۷

فرماندار بروجرد بر ایجاد اشتغال و تحقق شغل های تعهد شده توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، مسلم مرادی امروز دوشنبه در جلسه کمیته فنی کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری بروجرد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ۷۳ درصد تهعد اشتغال در بروجرد محقق شده و دستگاه‌های اجرایی که تاکنون نسبت به تعهد اشتغال خود اقدامی نکرده‌اند ملزم به اجرای تعهد کامل خود تا پایان سال خواهند بود.

وی افزود: مهمترین سیاست کاری دولت بحث اشتغال است که همه دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند در این راستا گام بردارند و به تحقق آن کمک کنند.

فرماندار بروجرد گفت: با توجه به اینکه ایجاد اشتغال مهمترین اولویت شهرستان است، مسئولان باید نسبت به اجرای تعهدات اشتغالزایی خود تا پایان سال اقدام کنند.

مرادی با بیان اینکه از ظرفیت‌های موجود برای ایجاد اشتغال در منطقه باید نهایت استفاده را کرد، افزود: همه دستگاه‌ها موظف به ایجاد اشتغال برای تعداد نفرات مشخص شده بوده و در این زمینه نیز موظف به پاسخگویی هستند.

وی اضافه کرد: باید تمام توان به کار گرفته شود که اشتغال پایدار در شهرستان ایجاد شود چرا که اشتغال پایدار در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، جرم و بزهکاری مؤثر است.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: شناسایی ظرفیت‌های اشتغال‌زایی بروجرد باعث افزایش بهره‌وری و توانمندی شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز