خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی مطرح شد:

نقش رسانه‌ها در تقویت مشارکت همگانی در انتخابات انکارناپذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۲۳۳

رد صلاحیت ۲۵ نامزد انتخاباتی و عدم احراز صلاحیت ۱۱۳ نامزد در انتخابات مجلس

استاندار مرکزی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در تقویت مشارکت همگانی در انتخابات پیش‌رو انکارناپذیر و تعیین کننده است، گفت: جایگاه رسانه‌ها در امیدآفرینی و اطلاع‌رسانی‌های درست به مردم بسیار مهم است و در این رابطه باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد مخلص‌الائمه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی، افزود: باتوجه به شکست سنگین دشمن در اتفاقات سال گذشته، انتشار اخبار با هدف تضعیف روحیه اجتماعی و کاهش مشارکت مردم از اقدامات اصلی آن‌ها برای انتخابات پیش رو است.

وی ادامه داد: دشمن قطع به یقین برنامه‌های گسترده‌ای برای تضعیف انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد. در این راستا رسانه‌ها باید از هم اکنون با پیش‌بینی چنین وضعیتی قدرتمندانه مقابل دسیسه‌های دشمن بایستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این جلسه گفت: از مجموع 523 نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این استان 25 نامزد رد صلاحیت شدند. همچنین در انتخابات پیش رو 113 نامزد انتخاباتی استان عدم احراز صلاحیت شدند که به دلیل کمبود و یا نقص مدارک بوده است.

بهنام نظری افزود: مدیران دولتی حتی با یک رفتار غیرمستقیم حق حمایت از نامزدهای انتخاباتی را ندارند و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود. دولت هیچ نامزدی در انتخابات ندارد و تنها تمامی تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات پرشور به کار می‌گیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز