خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان خبرداد؛

معرفی تیم های برتر شطرنج و بسکتبال مسابقات دانش آموزان دوره دوم متوسطه فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۶۳۸

رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان فارس، گفت: آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات شطرنج پسران و چهلمین دوره مسابقات بسکتبال دختران استان گرامیداشت شهدای دانش آموز در شیراز برگزار و تیم های برگزیده در دو رشته شطرنج و بسکتبال معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، ابوذر زیدآبادی نژاد در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات شطرنج پسران و چهلمین دوره مسابقات بسکتبال دختران دوره دوم متوسطه استان گرامیداشت شهدای دانش آموز، اظهار کرد: در مرحله اول مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم استان، در رشته بسکتبال تعداد ۱۳ تیم از نواحی و شهرستان ها ی مختلف با هم به رقابت پرداختند.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در این رقابت ها تیم ناحیه سه شیراز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم ناحیه یک شیراز نیز در جایگاه دوم قرار گرفت.

 وی ادامه داد:تیم های فیروزآبادو کازرون مشترکا به مقام سوم رسیدند و تیم شهرستان داراب به عنوان تیم فرهنگی معرفی شد.

زیدآبادی نژاد خاطرنشان کرد: نفرات منتخب در این دوره از مسابقات شناسایی و به اردوهای آماده سازی جهت حضور در مسابقات ورزشی مرحله کشوری در دهه فجر معرفی می شوند.

وی افزود: چهل و یکمین دوره مسابقات شطرنج پسران استان گرامیداشت شهدای دانش آموز برگزار، رتبه های برتر معرفی و به مرحله بعد راه یافتند.

رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان فارس، گفت: دراین رقابتها نیز در بخش تیمی کازرون به مقام قهرمانی رسید، ناحیه یک شیراز دوم شد.

وی ادامه داد: در این رقابت ها شهرستان های فیروزاباد و ناحیه دو شیراز مشترکا به مقام سوم رسیدند و تیم جهرم هم عنوان فرهنگی و اخلاق را از آن خود کرد.

زیدآبادی نژاد گفت: در بخش انفرادی علی کوهپیما از شهرستان ممسنی مقام اول، مقام دوم نیز به عرفان میرزایی از فیروز آباد و مقام سوم نیز مشترکا به آقایان مهدی تنوری ناحیه ۲ و محمد سلطانی از ناحیه ۳ شیراز رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز