خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش استان:

نتایج مرحله استانی جشنواره فرهنگی هنری فردا در قزوین اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۶۲۷

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با اعلام نتایج چهلمین دوره مسابقات فرهنگی هنری (فردا) و سومین جشنواره فرهنگی هنری کان‌ونهای فرهنگی تربیتی در سطح استانی یک‌هزار و 413 دانش‌آموز رتبه‌های یکم تا سوم را در 122 رشته کسب کردند.

به گزارش ایلنا، حسین محمد زاده با اشاره به نتایج مسابقات فرهنگ یو هنری فردا گفت: در مرحله استانی چهلمین دوره جشنواره  فردا و  سومین دوره کانون‌های فرهنگی تربیتی بیش از چهار هزار  اثر  در قالب 122 رشته به دبیر خانه استانی مسابقات ارسال شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: پس از انجام داوری در این مرحله تعداد یک‌هزار و 156 دانش آموز در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا و 257 دانش آموز در سومین جشنواره کانون‌ها حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و 475 اثر برتر به مرحله کشوری راه یافتند و آثار آن‌ها به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

وی عنوان کرد: در این دوره از این رقابت‌ها بیش از 155هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاهی به رقابت پرداختند.

محمدزاده گفت: مسابقات فرهنگی و هنری به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی هنری و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان از طریق ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم‌تر برای  رشد و اعتلای فکری و فرهنگی دانش آموزان درسطح مدارس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز