خبرگزاری کار ایران

استاندار:

سه هزار میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز همدان اختصاص یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۹۹۸

استاندار همدان با بیان اینکه اقدامات اثرگذاری برای کاهش نقاط حادثه خیر در استان انجام شده است، گفت: یکی از برکات سفر سال گذشته رئیس جمهور به همدان اختصاص سه هزار میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز بوده است.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد روز سه شنبه در مراسم آغازین طرح زمستانی پلیس اظهار کرد: نیمی از نقاط حادثه خیز استان همدان تا پایان سال ۱۴۰۲ رفع و ایمن سازی می شود.

وی با بیان اینکه راهداری برای رفع نقاط حادثه خیز خوب عمل کرده است،افزود: یکی از موارد مورد تاکید رییس جمهور رفع نقاط حادثه خیز برای حفظ جان هموطنان است که اقدامات خوبی در این باره تاکنون صورت گرفته است.

استاندار همدان گفت: تیم های انتظامی، امدادی و خدماتی حاضر در طرح زمستانی، ناجی مردم در شرطی خاص هستند و ماحصل تلاش این مجموعه ایمن سازی راه برای تردد مسافران در قصل سرد سال است.

قاسمی فرزاد یادآوری کرد: اربعین امسال با وجود افزایش ترددها و تردد ۲۲ میلیون دستگاه خودرو در کمتر از ۲ هفته از مسیرهای ارتباطی استان همدان اما شمار سوانح نسبت به گذشته کاهشی بود.

وی، کاهش ۳۵ درصدی سوانح رانندگی و ۱۱ درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای با وجود افزایش شمار خودروها و رانندگان را شایسته قدردانی دانست که موجب کسب رتبه اول کشور توسط پلیس راه استان همدان شد.

استاندار همدان اضافه کرد: تلاش تیم های راهدار موجب شده که راه های همدان در فصل زمستان همواره برای تردد خودرها باز و روان باشد، تیم های هلال احمر، اورژانس،امدادگران خودرو و دهیاران نیز صادقانه تلاش می کنند تا سفر ایمن برای هموطنان فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز با بیان اینکه وجود شما آرامش برای مردم ایجاد کرده است،گفت: افرادی در اوج سرما مجبور به مسافرت هستند اما به علت وجود نیروهایی خدوم حاضر در طرح زمستانی، مسافران نگران بسته بودن راه نیستند.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی خطاب به نیروهای پلیس و راهداری و عوامل امدادی مستقر در راه ها،اظهار کرد: آرامشی که هموطن هنگام ورود به مسیرهای شریانی و جاده ها دارند مدیون ایستادن و مقاومت شما در فصل زمستان است.

وی بیان کرد: رانندگان و مسافران عبوری در صورت مواجهه با مشکل با دیدن تیم های پلیس، راهداریف و دیگر نیروهای امدادی و خدماتی در جاده احساس امنیت و آرامش می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز