خبرگزاری کار ایران

احداث ۵ تصفیه خانه روستایی در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۷۳۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از احداث پنج تصفیه خانه فاضلاب روستایی و فعال بودن دو تصفیه خانه فاضلاب در روستاهای استان همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، فرهاد بختیاری فر  با اشاره به تصفیه خانه‌های فعال فاضلاب در روستاهای ارزانفود و سیمین گفت: در حال حاضر علاوه بر دو تصفیه خانه فعال مذکور پنج تصفیه خانه نیز در روستاهای ابرو، یلفان، آبرومند، حسین آباد ناظم و شهر کرفس نیز در حال ساخت است.

وی با اذعان به اینکه در حال حاضر راهبری، کنترل فرآیند و بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب استان مطابق با استانداردهای مصارف صنعتی وکشاورزی در دست انجام است، تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب روستای حسین آباد ناظم و روستای آبرومند ۶۶ درصد، تصفیه خانه فاضلاب کرفس و روستای یلفان ۶۱ درصد و تصفیه خانه فاضلاب روستای آبرومند ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

فرهاد بختیاری فر افزود: اعتبار هزینه شده برای این پنج تصفیه خانه تاکنون ۱۳۵ میلیارد ریال بوده که برای تکمیل این طرح‌ها ۴۵۹ میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.

وی همچنین با اشاره جمعیت تحت پوشش افق این طرح ها، گفت: جمعیت تحت پوشش در تصفیه خانه‌های  فاضلاب روستای ابرو ۴۴۷۰ نفر، روستای آبرومند ۲۵۸۸ نفر، روستای یلفان، ۱۸۵ نفر، روستای حسین آباد ناظم ۴۲۷۷ نفر و شهر جدید کرفس ۵۷۹۵ نفر پیش بینی شده است.

مدیرعامل آبفای استان همدان یادآور شد: تصفیه خانه فاضلاب روستای ارزانفود با اعتباری افزون بر ۳۷ میلیارد ریال در زمستان ۱۴۰۰مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز