خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان خبرداد؛

ساخت سه مخزن ذخیره آب در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۵۷۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: عملیات ساخت سه مخزن بتنی با حجم ۲۵ هزار متر مکعب، در شهر همدان در حال انجام است.

به گزارش ایلنا از همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: به منظور افزایش ظرفیت ذخیره آب شهر همدان، عملیات احداث سه مخزن بتنی با ۶۷۵ میلیارد ریال در دست اقدام است.

وی اظهار داشت: هم اکنون ساخت مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی امید اکباتان به پیمانکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بر اساس توافق بین شرکت آب و فاضلاب و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در قالب پروژه های محرومیت زدایی با ۲۸۵ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

بختیاری‌فر تصریح کرد: هم اینک با پایان بتن ریزی کف و دیوارها، پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۷۰ درصد رسیده است.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از مخازن در دست ساخت، مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی خیابان آزاد همدان با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که هم اکنون عملیات خاکبرداری، اجرای بتن مگر و زهکش ها به پایان رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این مخزن، ۲۸۵ میلیارد ریال از اعتبارات آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی است.

بختیاری فر افزود: مخزن پنج هزار مترمکعبی چهل چمن همدان نیز با اعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال از اعتبارات آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اجرا است.

هم اینک همه ۳۱ شهر استان همدان و ۸۲۷ روستای این استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند هستند و به شبکه یکپارچه و سراسری توزیع آب آشامیدنی این استان متصل شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز