خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

سهم استان از اعتبارات ملی مبارزه با مواد مخدر مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۲۱۸

استاندار لرستان گفت: سهم استان از اعتبارات ملی مبارزه با مواد مخدر مشخص شد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در جلسه ی شورای مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: مذاکرات با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و تعیین سهم اعتبارات استان برای  مبارزه با مواد مخدر انجام شد.

وی با اشاره به سایر مصوبات این جلسه افزود: سهم شهرداری‌ها و خصوصاً شهرداری مرکز استان برای اختصاص اعتبارات لازم که نامه آن در جلسه قرائت شد و مسئولیت این بخش را شهرداری خرم آباد بر عهده گرفت مصوبه ی دیگر جلسه بود که با نظر تمامی اعضا به تصویب رسید.

 استاندار تصریح کرد: انتظار می‌رود در فواصل بعدی اعتبارات تخصیصی شهرداری ها افزایش یابد.

 زیویار در مورد سایر برنامه های شورا در جلسه امروز گفت: در ادامه جلسه امروز گزارش عملکرد سازمان بهزیستی در خصوص ایمن کردن کمپ‌ها و مراکز ترک اعتیاد ارائه شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته در بعضی از استان‌ها برخی کمپ‌ها دچار حریق شده بودند، خوشبختانه با نظارت مستمر و رفع نقص تجهیزات داخل کمپ‌ها مخاطرات احتمالی برطرف شد.

استاندار لرستان با اشاره به معضلات و مشکلاتی که معتادین متجاهر برای شهرهای استان و موضوع امنیت به وجود آورده‌اند، تصریح کرد: از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و این سازگار انتظار می‌رود به گونه‌ای معتادین متجاهر را تحت پوشش قرار دهند.

زیویار افزود: به این منظور با هماهنگی دبیرخانه شورای هماهنگی، طرحی آماده می‌شود که با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی این ظرفیت بیشتر شود.

وی بیان کرد: به این منظور مدیریت امور اجتماعی و دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر استان پس از تجمیع طرح را ارائه کرده و در جلسات بعدی راجع به اقدامات عملی و تامین اعتبارات لازم تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز