خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد؛

لزوم مدیریت مشترک مخازن نفت ایران و عراق/مسئولیت اجتماعی نفت در خوزستان، نمود یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۶۷۳

استاندار خوزستان شامگاه پنجشنبه ١۶ آذرماه در نشست با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: خوزستان با نفت عجین شده و نفت جزء جدایی ناپذیر استان است؛ بنابراین فعالان نفتی باید به آموزش و پرورش، دانشگاه ها، مردم و جوانان توجه کنند و نزدیکی بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی اکبر حسینی محراب، بیان داشت: خود را جزئی از مجموعه نفت می‌دانیم و حدود سی سال گذشته در همه فراز و نشیب ها حضور داشتیم.

استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از توانایی مهندسان جنوب در جهت رشد کشور و مسائل پایین دستی نفت، ادامه داد:  وزارت نفت اگر می خواهد در مسئله تولید، قوت و قدرت بگیرد باید به مدیرانش اختیار و قدرت دهد.

حسینی محراب با بیان اینکه تمرکز زدایی در شرکت نفت به برنامه تبدیل شود؛ گفت: دانشگاه نفت تاکنون به خوبی عمل کرده است و امیدواریم قدرت لازم به این دانشگاه داده شود تا کادر سازی کرده و بورسیه بگیرند.

وی اظهار داشت: مخازن مشترک با عراق جدی گرفته شود و تمام توانمان را در این بخش بگذاریم و یا به وسیله دیپلماسی مدیریت مشترک این مخازن ایجاد شود.

حسینی محراب با اشاره به انجام مسئولیت های اجتماعی از سوی شرکت ملی نفت در استان بیان داشت: اجرای مسئولیت های اجتماعی به گونه‌ای باشد که نمود بیشتری در استان پیدا کند؛ تابلوی زیادی از نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی دیده نمی شود و به نظر می رسد که باید چندین پروژه بزرگ به انجام برساند تا مردم نمود دولت را مشاهده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز