خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

اعتبارات پژوهشی قزوین به پروژه‌های مفید تخصیص پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۴۴۴

استاندار قزوین گفت: در دو سال گذشته اعتبارات پژوهشی استان در پروژه‌های مفید و موثر و قابل کمک به حوزه اجرا تخصیص پیدا کرده است و امیدواریم این پژوهش‌ها کمک شایانی را برای پیشرفت و توسعه استان رقم بزنند.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی شامگاه گذشته در مراسم اختتامیه هفته پژوهش اظهار کرد: مسیر تعالی و پیشرفت برای استان هموار و مزیت‌های نسبی و حتی مطلق استان در برخی حوزه‌ها به شکل قابل توجهی بارز هستند.

استاندار قزوین ادامه داد: اندیشمندان، دانشمندان، نخبگان و تلاشگران علمی استان می‌توانند با نقش آفرینی در این مسیر به تعالی استان کمک داشته باشند.

وی افزود: دانشگاهیان و پژوهشگران باید در حوزه تخصصی، ماموریت نقش آفرینی در مسیر توسعه استان را برای خود متصور بدانند و در این مسیر همراهی و حمایت مجموعه اجرایی را در کنار خود بدانند‌.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: استان قزوین در حوزه‌های صنعتی و کشاورزی قابلیت‌های خوبی را دارا است و چنانچه عرضه نوآوری مطلوبی از سوی دانشگاه صورت گیرد قطعا حمایت وجود خواهد داشت.

اعلایی اظهار کرد: در حوزه علوم انسانی و اجتماعی، توسعه و پیشرفت فضای مطالبه‌گری نیازمند مطالعه، تحقیق و تهییج است و جامعه دانشگاهی باید مردم و گروه‌های مختلف را نسبت به مطالبه‌گری در مسیر پیشرفت، حساس و همراه کند.

وی تاکید کرد: بدون شک در صورت افزایش مطالبه‌گری مردم در اتفاقات مختلف، استان در مسیر بهتر و پر سرعت‌تری در مسیر پیشرفت قرار خواهد گرفت و این مهم باید در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز