خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان:

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۶۰۶

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در حوزه ماشین آلات و ادوات کشاورزی از 22 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی بیان کرد: توجه به نقش صنعت کشاورزی و تولید ادوات و ابزارآلات مدرن مربوط به آن در جهت بهینه سازی بهره‌وری از عرصه‌های کشاورزی همواره یکی از ابزارهای مهم و هدایت‌گر یک جامعه به سمت تعالی و خودکفایی اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین افزود: در این میان برگزاری نمایشگاه‌ها بمنظور به کارگیری استراتژی‌های نوین بازاریابی و تلاش مستمر در جهت شناسایی مشتریان نقش موثری داشته و در جهت آشنا کردن متخصصان و جامعه مهندسی با آخرین تکنولوژی‌های روز این صنعت نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی یادآور شد: با توجه به این مهم، برگزاری نمایشگاه کشاورزی در حوزه نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری و حوزه ماشین آلات و ادوات کشاورزی در دو بازه زمانی مجزا و بصورت کاملاً تخصصی در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

این مسئول اضافه کرد: این رویداد از تاریخ 22 تا 25 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: 42 مشارکت کننده از استان‌های تهران، مازندران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، قزوین، البرز، همدان و کردستان محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین در یادآور شد: نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی در مدت برگزاری از ساعت 15 تا 20  جهت بازدید متخصصان و علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز