خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان:

ارتقای مهارت آموزی شاغلان در مراکز جوارکارگاهی قزوین پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۲۵۳

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: ایجاد مراکز جوارکارگاهی در بخش‌های صنعت و کشاورزی و همچنین اقدامات لازم برای افزایش مهارت شاغلان متناسب با نیازها و تغییر و تحولات روز ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید محمود عرب در رویداد دانش‌آموزی ماهرانه که با حضور دانش‌آموزان سه استان در مرکز رشد دانشگاه آزاد برگزار شد، گفت: کسب مهارت و فناوری‌های به رروز یکی از مواردی است که در دین هم مورد تاکید قرار گرفته و انبیای ما هم دارای مهارت‌های مختلف بودند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین ادامه داد: باتوجه به اهمیت مهارت آموزی دولت به نهضت مهارت آموزی در راستای توسعه اشتغال تاکید دارد و آموزش فنی و حرفه‌ای این موضوع را مد نظر دارد.

وی عنوان کرد: نیاز سنجی و حرکت در  راستای ظرفیت‌های موجود استان باید در مهارت آوزی مورد توجه قرار گیرد، در حال حاضر باتوجه به پیشرفت‌هایی که با سرعت با آن مواجه شده‌ایم بین مهارت و بازار کار تناسب وجود ندارد.

این مسئول ادامه داد: برای رفع خلا مهارتی در بین دانشجویان طرح "کهاد" برنامه ریزی شده است، همچنین طرح کارورزی برای دانشجویان مکانیک و برق دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) هم انجام خواهد شد.

وی بیان کرد:  شهرک مهارت و کارخانمه نوآوری یکی از نیازهای استان است که برای آن هدف‌گذاری شده است که با همکار یاتاق بازرگان یو پارک علم و فناری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز