خبرگزاری کار ایران

فرماندار گراش:

حساسیت مردم و مسئولان به حوزه پدافند غیرعامل ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۹۸۰

فرماندار گراش با اشاره به ویژگی‌های شهرستان در حوزه پدافند غیرعامل گفت: لازم است در عرصه‌های گوناگون در حوزه پدافند غیرعامل توجه لازم را داشته و برای کاهش آسیب ها، ضرورت دارد که مقدمات کار را فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش،  جلسه آموزشی پدافند غیرعامل صبح امروز چهارشنبه هشتم آذرماه به ریاست محمود طاهرزاده فرماندار گراش و با حضور محمد جباریان مدیر کل پدافند غیرعامل استان فارس، فرماندار اوز و اعضای شورای اداری شهرستان های گراش و اوز در سالن اجتماعات فرمانداری گراش برگزار شد.

محمود طاهرزاده در این جلسه آموزشی با بیان اینکه حساسیت مردم و مسئولان به حوزه پدافند غیرعامل ضروری است، تصریح کرد: تمام جامعه باید با کارکردهای پدافند غیرعامل آشنا و مامور به عمل کردن آن شوند.

وی عنوان کرد: اجرای ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح‌ها و پروژه‌های مهم و زیرساختی شهرستان، یک اصل انکارناپذیر است و تمامی دستگاه‌ها، ارگان‌ها و نهادها باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در گراش افزود: دشمنان ما در بخش تسلیحاتی و نظامی قادر به مبارزه با ما نیستند و به همین دلیل باید در بخش پدافند غیرعامل هوشیار باشیم و از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنیم.

محمد جباریان مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری فارس نیز در این جلسه، گفت: ارتقاء پدافند غیرعامل به واسطه اهمیت و جایگاهی که در بخش صیانت از کشور و استان دارد ، نیازمند یک عزم عمومی و آموزش همگانی است.

وی افزود: امروز باید در مقابل شیوه‌های پیچیده تهاجم دشمنان هوشیار و جدی باشیم و به صورت کاملا علمی، دقیق، به روز و همه‌جانبه با هر گونه نفوذ مقابله کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز