خبرگزاری کار ایران

رییس اداره پست بابلسر:

تمام روستاهای بابلسر مجهز به کدپستی ۱۰ رقمی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۳۲۶

افراد زیر ۱۵ سال که تاکنون موفق به دریافت کارت ملی هوشمند نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به ثبت احوال یا اداره پست، کارت ملی خود را دریافت کنند.

رئیس اداره پست بابلسر گفت: به‌زودی تمام روستاهای بابلسر مجهز به کدپستی ۱۰ رقمی می‌شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، عبدالعلی رنجبر در جلسه شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر اظهار داشت: پست به عنوان یک سازمان در حیطه خدماتی موظف به اجرای بخشی از مسئولیت‌های دولت است.

وی با اعلام اینکه حدود ۲۲ دفتر پیشخوان دولتی، خصوصی شهری و روستایی در سطح سه بخش و شهرستان فعالیت می‌کنند، گفت: شهرستان بابلسر دارای دو دفتر پیشخوان دولتی در هادی‌شهر و بهنمیر و یک پست مرکزی در بابلسر و در مجموع ۲۷ پرسنل است.

رئیس اداره پست بابلسر تعداد صندوق پستی سطح معابر این شهرستان را در مجموع ۱۷ صندوق اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۱ صندوق در حوزه شهری و ۶ صندوق در حوزه روستایی است.

رنجبر تعداد مرسولات صادره این شهرستان در ۶ ماه نخست سال جاری را ۲۴۵ هزار و ۸۰۳ فقره عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۴ هزار و ۹۸۲ فقره بسته‌های اینترنتی از شهرستان‌های دیگر خریداری و در سطح شهرستان توزیع شده است.

این مسئول تصریح کرد: افراد زیر ۱۵ سال که تاکنون موفق به دریافت کارت ملی هوشمند نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به ثبت احوال یا اداره پست کارت ملی خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه تمام نقاط شهری این شهرستان برخوردار از کد پستی ۱۰ رقمی هستند، بیان داشت: تعداد روستاهای برخوردار در سطح شهرستان نیز چهار روستا می‌باشد که در آینده نزدیک تمام روستاهای سطح شهرستان از این امر برخوردار می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز