خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

اگر در شورای ائتلاف استان قزوین رأی نیاورم کنار می‌روم/ برای اولین بار مافیای خودرو شکست خورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۳۱۱

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: با اقدامات صورت گرفته مافیای خودرو برای اولین بار با دماغ زمین خورد و برای همیشه کنار رفته‌ است و شاهد کاهش قیمت خودرو خواهیم بود که با واردات خودروها عملی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،لطف‌اله سیاهکلی در نشست نمایندگان استان قزوین در مجلس با دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) گفت: اقدامات دانشجویی در تنظیم مسئولین برای ارائه خدمات بسیار مؤثر است و اینطور نیست که برگزاری جلسات با دانشجویان هیچ نتیجه‌ای نداشته‌ باشد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه‌ داد: با قانون صیانت از مردم در برابر تحریم‌ها، نمایندگان مردم در برابر دشمنان قرار گرفتند و از آن زمان به‌بعد دشمنان درباره رهبری و کشور اقدامات منفی گذشته را نداشتند؛ چرا که با یک قانون مواجه بودند.

وی بیان کرد: بانک‌ها یکی از مشکلات ما است و قانون حوزه بانک‌ها به این حوزه کمک می‌کند، قانون کسب و کارها هم به تسهیل کسب مجوزها کمک کرد، قانون دانش‌بنیان، کشاورزی و کاداستر و سند دار کردن اراضی هم از دیگر قانون‌هایی است که نتایج مثبتی به‌همراه داشت.

افزایش بودجه استان در مجلس یازدهم

این مسئول ادامه‌داد: در این دوره از مجلس افزایش بودجه استانی را داشتیم، هنوز روستاهایی داریم که راه ندارد و باید با تراکتور تردد کرد، بودجه استان افزایش قابل توجهی پیدا کرد اما هنوز هم کافی نیست و برای استان به شش تا هشت هزار میلیارد اعتبار نیاز داریم.

وی عنوان کرد: وجود آقای رحمانی در کمیسیون بودجه برای ما فرصت خوبی است، اما ما چقدر از آن استفاده کردیم، لازم است گروه‌های دانشجویی جلسه‌ای مانند امروز را با مسئولین اجرایی استان هم داشته‌باشند و از آن‌ها هم توضیح خواسته شود.

اگر کسی روی آب طالقان دست می‌گذاشت تهرانی‌ها انگشتش را قطع می‌کردند

سیاهکلی اظهار کرد: سال‌ها بود برای آب شرب قزوین وعده داده شده بود، کسی جرأت نمی‌کرد در این حوزه اقدام کند، اگر کسی انگشتش را به آب طالقان می‌زد، تهرانی‌ها انگشتش را قطع می‌کردند، اما امروز آب به آبیک رسیده، هم‌اکنون هم پروژه در حال اجرا است و در نزدیکی زیاران است.

وی بیان کرد: ما به همه‌جا می‌توانستیم نفت بفروشیم به‌جز ایرانی‌ها که فاجعه بود، مجلس قانون تصویب کرد که شرکت‌های داخلی هم بتوانند نفت را خریداری کنند.

جذب 14 هزار میلیارد سرمایه توسط قرارگاه امامحسن (ع)

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: ۱۴ هزار میلیارد تومان که 7 برابر بودجه فعلی و ۳۰ برابر بودجه قبلی است با قرارگاه امام‌حسن قرارداد منعقد شده‌است.

وی ادامه‌داد: در حوزه اوقاف هم اقداماتی صورت گرفت که اختیار ویژه برای تبدیل به احسن و افراز گرفته شد.

این مسئول درباره شفافیت آرای نمایندگان بیان کرد: برای شفافیت باید از مجمع تشخیص مصلحت مطالبه‌گری داشت.

وی درباره شورای ائتلاف گفت: به سازوکار شورای ائتلاف پای بند هستم، اگر رأی نیاورم کنار می‌روم و کسی که مانده را حمایت می‌کنم، اعتقاد دارم باید کار تشکیلاتی داشت تا نتیجه بخش باشد.

سیاهکلی در پاسخ به پرسشی که درباره اعتراض او به وزیر سابق صمت و نفع داشتن برای او مطرح شد، اظهار کرد: اگر هم خودرو گرفتم و هم وزیر را عزل کردم سوپرمن هستم، درحال‌حاضر پژو ۹۰۰ میلیونی را ۶۰۰ میلیون نمی‌گیرند که این کاهش قیمت با واردات ادامه‌دار خواهد بود.

کارگران ساختمانی تا پایان سال بیمه می‌شوند

وی بیان کرد: نصب دوربین عدالت با پیشنهاد من قبول شد و بودجه آن هم اختصاص می‌شود و تا پایان سال اجرایی می‌شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: امسال در مجلس بیمه کارگران ساختمانی قانونمند شد و از محل پروانه‌های ساختمانی تا پایان سال بیمه می‌شوند و در صورتی که نهادی از آن تبعیت نکند با آن برخورد خواهد شد.

استاندار همه را به جان هم انداخته است

این مسئول در بخشی دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: استاندار بلد نیست وحدت ایجاد کند و همه را به جان هم انداخته، ما چهار نماینده زاویه دید داریم، چه کسی این زاویه را ایجاد کرده، چقدر دندان روی جگر بگذاریم، برای اولین بار است که انتقاد به استاندار را به این شکل در حضور رسانه‌ها عنوان می‌کنم، چقدر باید قورت دهیم و تحمل کنیم.

استاندار از روزی که آمده نتوانسته یک فرماندار برای قزوین بگذارد

وی تاکید کرد: برای وحدت، حیثیت خود را می‌گذاریم، قطعاً این مدیریت را نمی‌پسندم، او از روزی که آمده نتوانسته یک فرماندار برای قزوین بگذارد، هنوز سرپرست است.

سیاهکلی ادامه داد: نیروهای قضایی می‌گویند، گزینه انتخابی شما ممکن است محکوم شود، او را نگذار؛ اما او را می‌گذارد و یک نیروی متدین، توانمند و انقلابی را اینگونه وسط میدان ضایع می‌کند، این را چرا گردن دیگران می‌اندازیم، این را کسی که عاملش است باید پاسخگو باشد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس درباره شرکت‌های خودرویی گفت: چرا استانداری درباره این موضوع پاسخگو نیست و همه آن را گردن دستگاه قضایی می‌اندازد، مگر این کار فقط برای قوه قضاییه است؛ اتفاقا رئیس کل دادگستری استان مدیری تمام عیار، عاقل، بدون سوگیری و دنبال احقاق حق است و با قوت کار می‌کند.

وی ادامه داد: حوزه اجرایی استان درباره غفاری هیچ‌جا مسئولیت نپذیرفته، این امر در حوزه اجرایی اتفاق افتاده، در حوزه مجلس و قوه قضاییه اتفاق نیفتاده، بنابراین سطح اداره استان را بسیار پایین می‌بینم.

سیاهکلی گفت: بخشداری داریم که خودش می‌گوید، نمی‌خواهم بمانم، در جلسات متعدد به ما اعلام می‌کند، بنابراین دخالت در انتصابات فرافکنی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز