خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل آبیک شناسایی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۸۸۴

فرماندار شهرستان آبیک گفت: به‌منظور شناسایی و معرفی کودکان و نوجوانان جا مانده از تحصیل شهرستان آبیک طرح شهید محمودوند در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الله مدد خانی در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک با اشاره به اجرای "طرح شهید محمودوند" گفت: در این طرح تلاش می‌شود تمام کودکان و نوجوانانی که به‌دلایل مختلف از جمله وضعیت بد اقتصادی، مشکلات خانوادگی و یا شرایط خاص جسمی و روحی از تحصیل جا مانده‌اند شناسایی شوند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه‌ داد: به‌ منظور اجرای مطلوب "طرح شهید محمودوند" از ظرفیت‌های شهرستان برای شناسایی و معرفی این افراد به آموزش و پرورش استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: این طرح با اهتمام ویژه و همکاری شوراهای، دهیاری‌ها و دستگاه‌های حمایتی شهرستان، اجرا می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبیک با تأکید بر اهمیت شورای آموزش و پرورش، برگزاری جلسات این شورا در شهرستان را مطلوب ارزیابی و تصریح‌کرد: اجرای موفق پروژه مهر، اجرای پروژه آسفالت محوطه بیش از هشت مدرسه در سطح بخش‌های تابعه و برگزاری اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی از جمله مواردی است که در این شورا پیگیری و به نتیجه رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز