خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

آموزش و پرورش برای ارتقای کیفی هنرستان‌های قزوین برنامه ریزی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۶۰۵

استاندار قزوین گفت: مجموعه مدیریتی استان در حد وسع و امکان برای احداث هنرستان‌های با کیفیت و کاربردی کمک خواهد کرد ولی آموزش و پرورش هم باید برای ارتقای کیفی هنرستان‌ها برنامه ریزی مناسبی را انجام دهد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: یکی از مصوبات این شورا به کارگیری مدیران مدارس از بین افراد جوان، با انگیزه، با نشاط، پرانرژی، معتمد و مورد اقبال دانش آموزان و والدین بود که اگر این مهم تحقق پیدا کرده باشد، بسیار تاثیرگذار خواهد  بود.

استاندار قزوین افزود: مدرسه نهاد مهمی است و مدیران مدارس قطعا در سرنوشت جامعه تاثیر شگرف و قابل توجهی دارند و اگر انتخاب مدیران مدارس به درستی  انجام شود، بخش عمده‌ای از خسارات و مشکلات این حوزه برطرف می‌شود.

وی گفت: نشاط، نیاز امروز جامعه ماست و باید برنامه‌های آموزش و پرورش به گونه‌ای باشد که دانش آموزان به افراد با نشاط جامعه تبدیل شوند و با امید به زندگی خود ادامه دهند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین با اشاره به اهمیت مولدسازی دارایی‌ها در آموزش و پرورش اظهار کرد: باید برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد تا اقدامات لازم درباره مدارسی که قابلیت تغییر کاربری دارند و از محل درآمد آن‌ها می‌توان در مسیر توسعه گام‌های جدی برداشت، انجام شود و مدارسی که در محل‌های پرترافیک و خیابان‌های اصلی و تجاری شهر هستند به مناطق وسیع‌تر انتقال داده و به صورت مدرن‌تری احداث شوند.

وی افزود: معاونت عمرانی استانداری کارگروهی را در زمینه شناسایی و احصاء مدارس تشکیل  دهد و با رتبه بندی مدارس فضاهای جایگزین را اعلام و نسبت به مولدسازی آن‌ها اقدام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز