خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در نشست شورای آموزش و پرورش گیلان:

استانداران سراسر کشور به سازمان آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای دارند

کد خبر : ۱۶۳۸۴۵

با توجه به نقش خطیر این سازمان در ارتقای فرهنگ جامعه باید اذعان داشت که نمی‌تواند به تنهایی در این حوزه موفق شود و باید در اجرای این ماموریت سایر نهاد‌ها نیز به آن کمک کنند.

مقام عالی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۱۲۰میلیارد تومان سرانه سال ۹۳ به همت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به آموزش و پرورش اختصاص یافته است.
به گزارش ایلنا از رشت، علی اصغر فانی در نشست شورای آموزش و پرورش گیلان در مکان مجتمع آموزشی و فرهنگی فرهنگیان در دهکده ساحلی انزلی، با تصریح بر اینکه آموزش و پرورش زیر ساخت فرهنگی کشور است، اظهارداشت: با توجه به نقش خطیر این سازمان در ارتقای فرهنگ جامعه باید اذعان داشت که نمی‌تواند به تنهایی در این حوزه موفق شود و باید در اجرای این ماموریت سایر نهاد‌ها نیز به آن کمک کنند.
فانی با بیان اینکه اداره ۱۰۵ هزار مدرسه در کشور کار سنگینی است، تصریح کرد: بی‌شک شوراهای آموزش و پرورش توانایی بالایی در جذب مشارکتهای مردمی دارند؛ شوراهای آموزش و پرورش باید بیشتر به ما کنند.
وی همچنین از تخصیص و تامین اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان سرانه در سال جاری خبر داد و افزود: این امر با کمک و همیاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به ویژه نمایندگان گیلان تحقق یافته است.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: افزایش ۲۶ درصدی بودجه وزارتخانه مزبور نشان از توجه ویژه دولت به این نهاد است.
علی اصغر فانی افزود: استانداران سراسر کشور به سازمان آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز