خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگ فارس خبرداد؛

خانه جهانگردی، دبیرخانه نمایشگاه گردشگری پارس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۸۱۵

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از استقرار دبیرخانه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس ( شیراز) وچهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز در خانه جهانگردی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید موید محسن نژاد در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به اینکه دو نمایشگاه مذکور اهمیت بسیار زیادی در دو حوزه تخصصی گردشگری و صنایع دستی دارند از این رو دبیر خانه این نمایشگاه‌ها از چندین ماه قبل تشکیل شده و هم اکنون در خانه جهانگردی مستقر می شود.

وی با بیان اینکه خانه جهانگردی شیراز محل مناسبی برای گردهمایی فعالان و دبیرخانه رویدادها ی گردشگری است افزود: در حال حاضر خانه جهانگردی میزبانی دبیرخانه دو رویداد مهم گردشگری و صنایع دستی شیراز را دارد.

به گفته وی سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز از بزرگ ترین رویدادهای حوزه گردشگری است که برگزاری آن در شهر شیراز از اهمیت به سزایی برخوردار است .

گفتنی است خانه جهانگردی در بلوار چمران شیراز واقع شده و از اواخر این هفته دبیرخانه این دو نمایشگاه تخصصی در آن محل مستقر می شود.

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز از سیزدهم تا شانزدهم دی ماه در سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس شهرک گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز