خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

بکارگیری ۲۵ نیروی بهورز در خانه‌های بهداشت باغملک و صیدون

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۴۴۱

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک از شروع آزمون جذب و بکارگیری ۲۵ نیروی بهورز در خانه‌های بهداشت شهرستان های باغملک و صیدون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کرامت جاودان زاده با اعلام این خبر گفت: با عنایت به نیاز سنجی مجموعه و کمبود نیروی بهورز و موافقت و صدور فراخوان  دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مقرر شد تعداد ۲۵ نیروی بهورز جهت ۲۳ خانه بهداشت (۱۹ نفر  قراردادی کارمعین و ۶ نفر به صورت پیمانی) از طریق آزمون عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش برای رشته شغلی بهورز جذب شود.

جاودان زاده با تاکید بر این موضوع که این اقدام بی سابقه ترین تعداد جذب و بکارگیری نیروی بهورز در شهرستان های باغملک و صیدون تا کنون بوده است، تصریح کرد: پیرو این فراخوان از تاریخ ۲۸ آبان‌ماه اقدام به دعوت از شوراها، دهیاران و بهورزان روستاهای محل پذیرش و توجیه آنها با حضور مدیران و کارشناسان مربوطه شبکه بهداشت و درمان  و اطلاع رسانی در گروه‌های مجازی شوراها، دهیاران و بهورزان در دستور کار قرار گرفت. افزون بر این،  با حضور کارشناسان و مربیان در روستاهای محل جذب بهورز،  آگهی استخدام نصب شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک و صیدون افزود:  از  تاریخ ۳۰ آبان تا ۱۳ آذرماه، تحویل مدارک به صورت حضوری در مرکز آموزش بهورزی انجام خواهد شد و از تاریخ ۶ تا ۱۰ دیماه سال جاری نیز زمان ثبت نام به صورت الکترونیک اعلام شده است.

او ضمن تقدیر از ریاست و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، با دعوت از همه واجدین شرایط برای تحویل مدارک و ثبت نام و شرکت در این آزمون، گفت: امیدواریم با جذب این تعداد بهورز که در سالیان گذشته تا کنون بی نظیر بوده است، شاهد ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و درمانی در مناطق هدف این دو شهرستان باشیم.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه ۲۵ تا ۲۷ دی‌ماه و زمان آزمون نیز روز جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ اعلام شد.

بکارگیری ۲۵ نیروی بهورز در خانه‌های بهداشت باغملک و صیدون

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز