خبرگزاری کار ایران

طبق آخرین آمار؛

افزایش تعداد دانش آموزان مسموم شده هفتکل

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۹۹۶

تعداد دانش آموزان مسموم شده در هفتکل به ۵۵ نفر افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از خوزستان، بعد از ظهر شنبه ۱۳ اسفندماه مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان به هفتکل رسید.

حبیب حی‌بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز که اخبار را تنها در اختیار یک یا دو رسانه خاص قرار می‌دهد ساعاتی پیش به یکی از این رسانه‌ها گفت تعداد مسمومان از ۱۰ نفر به ۵۵ نفر افزایش پیدا کرد که ۱۸ نفر به مراکز درمانی اهواز و رامهرمز منتقل شدند.

همچنین ۵ نفر از مصدومین پسر بودند و ۲۲ نفر ترخیص و ۱۵ نفر در هفتکل تحت نظر هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز چندین بار به تماس خبرنگار ایلنا پاسخ نداد و روابط عمومی دانشگاه نیز در جواب به عدم پاسخگویی حی‌بر گفته که "گفتند دیگر مصاحبه نکنید" این در حالی است که معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی امروز در ۲ نوبت با یکی از رسانه‌ها درخصوص مسمومیت دانش آموزان مصاحبه کرده است.

در گذشته نیز بارها خبرنگار ایلنا برای موضوعات مختلف در پی برقراری ارتباط با مدیران دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای تهیه گزارش بوده که در اکثر مواقع متاسفانه بی نتیجه بودند. 

در چنین شرایط حساسی که اطلاع‌رسانی سریع برای جلوگیری از هرگونه شایعه‌ای ضروری است؛ عدم ارائه اطلاعات دقیق به رسانه‌ها برای تنویر افکار عمومی جای تامل دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز