خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

حال عمومی ۹۵ درصد دانش آموزان بستری شده خوب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۰۳۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: حال عمومی ۹۵ درصد دانش آموزان بستری شده خوب است و ۵ درصد بستری شدگان این حادثه علائم بیشتری از مسمومیت داشتند که همه آن‌ها تحت نظر هستند.

به گزارش ایلنا، علی محمدیان اردی با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان ۸ مدرسه دخترانه اردبیل اظهار کرد: حال عمومی ۹۵ درصد دانش آموزان بستری شده خوب است و ۵ درصد بستری شدگان این حادثه علائم بیشتری از مسمومیت داشتند که همه آن‌ها تحت نظر هستند.

وی افزود: ترخیص ۳۴۳ دانش آموزی که پیش از ظهر امروز در ۱۱ مدرسه دخترانه اردبیل، با علائم مسمومیت به مراکز درمانی اردبیل منتقل شده بودند از حدود ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز  آغاز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خاطرنشان کرد: پیش از ظهر امروز تعدادی از دانش آموزان مدارس دخترانه دین و دانش، عفاف، معراج، خلبان ذاکر، دادمان، بهاران، سماء و تعدادی دیگر از مدارس اردبیل دچار مسمومیت با علائم تهوع و استفراغ شده بودند.

محمدیان اردی ادامه داد: در پی این حادثه همه مراکز درمانی استان به حالت آماده باش در آمده و در شهر اردبیل همه بیمارستان‌ها به دانش آموزان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

وی افزود: دلیل این مسمومیت که پیش از این در برخی مدارس دیگر استان‌های کشور هم بروز کرده است از طرف دستگاه‌های امنیتی انتظامی و بهداشتی درمانی در حال رصد و پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز