خبرگزاری کار ایران

فرماندار گراش:

ساخت مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی در دستور کار قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۷۸۵

فرماندار گراش در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس به منظور پیگیری های مصوبات سفر استاندار به شهرستان در حوزه آب و فاضلاب و بررسی نحوه تامین مالی اجرای پروژه های این حوزه بر ضرورت جبران عقب ماندگی های حوزه آب و فاضلاب تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمود طاهرزاده از ساخت مخزن آب پنج هزار مترمکعبی در این شهرستان به‌ منظور ذخیره‌سازی آب شرب پایدار مورد نیاز خبر داد و افزود: برای ساخت این پروژه‌ آبرسانی که از مصوبات سفر استاتدار به شهرستان است افزون‌ بر ۱۷ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده که رقم قابل توجهی است و برای تکمیل این پروژه به ۸ میلیارد تومان دیگر نیاز است و با اجرای این طرح آبرسانی به طرح اقدام ملی مسکن حل خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت اجرای هر چه سریعتر شبکه فاضلاب شهری در این شهرستان، کاهش آلودگی های زیست محیطی را از مهمترین اثرات اجرای این شبکه عنوان کرد و گفت: اجرای طرح فاضلاب شهر گراش از هر زاویه ای بررسی شود یک ضرورت و نیاز مهم این شهرستان است.

فرماندار گراش با بیان اینکه اتصال شهرک صنعتی به آب شرب ضروری است، افزود: اجرای پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی به عنوان یکی از مطالبات اصلی سرمایه گذاران به حداقل ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که انتظار است شرکت آب و فاضلاب استان نسبت به تهیه طرح مطالعاتی آن اقدام کند و در اجرا آن تسریع کند.

طاهرزاده با اشاره به اینکه توسعه شبکه آبرسانی روستایی به ارتقای وضعیت بهداشت در روستاها کمک شایانی خواهد کرد، افزود: طرح آبرسانی به روستاهای کسرالدشت و کنار زیارت نیازمند ساماندهی هستند تا با واگذاری انشعاب از استفاده حجمی آب جلوگیری شود.

طاهرزاده خواستار ابرسانی و واگذاری انشعاب به روستای جدیدالتاسیس تنگ آب شد و گفت: واگذاری انشعاب در این روستای جدیدالتاسیس یکی از دغدغه های اصلی مسئولین و مطالبات مردمی است که هر چه سریع تر باید مرتفع شود.

وی افزود: پروژه‌ آبرسانی به بخش ارد در دولت سیزدهم با مشارکت سپاه پاسداران و حمایت‌های ویژه استاندار فارس و شرکت آب و فاضلاب استان به بهره برداری رسید و در دو سال اخیر طرح‌های بزرگ پایداری آب در شهر و روستاهای این شهرستان تعریف و بعضا اجرایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز