خبرگزاری کار ایران

واگذاری احداث تصفیه خانه فاضلاب آستارا به پیمانکار جدید/ یک گام تا افتتاح شبکه فاضلاب شهرک مهدی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۷۳۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با حضور در آستارا بر تسریع در روند احداث تصفیه خانه فاضلاب این شهر تاکید کرد و گفت: پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک مهدی آستارا به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از آستارا،به منظور بررسی پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان مرزی آستارا، نماینده و فرماندار این شهرستان، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان و مدیرکل سازمان برنامه و بودجه استان از مراحل اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهر آستارا، پروژه دفع بهداشتی فاضلاب شهرک مهدی و تصفیه خانه آب بهارستان بازدید کردند.

مازیار علی‌پور در این بازدید با بیان اینکه خط انتقال خروجی پساب تصفیه خانه فاضلاب آستارا با بیش از ۲ هزار متر لوله‌گذاری در حال اتمام و تحویل به کارفرما است، گفت: این تصفیه خانه با ۳۰ درصد پیشرفت کار با قراردادی به مبلغ ۱۱۷۰ میلیارد ریال به پیمانکار جدید واگذار شده است.

وی مدت زمان احداث این تصفیه خانه بر اساس قرارداد جدید را ۲۴ ماه اعلام کرد و افزود: امیدواریم روند اجرای این پروژه تسریع یابد و به مراحل پایانی خود نزدیک شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک مهدی آستارا، گفت: این پروژه به زودی به بهره برداری می‌رسد.

علی‌پور با بیان اینکه برنامه‌های جامعی به منظور افزایش تولید آب شرب شهرستان آستارا در دست اجراست، تصریح کرد: پروژه اصلاح و بازسازی ایستگاه پمپاژ و تاسیسات برق تصفیه خانه بهارستان آستارا به مبلغ ۲۱ میلیارد ریال و پروژه احداث مخازن اختلاط سریع و لخته‌سازی این تصفیه خانه به مبلغ ۲۹ میلیارد ریال در مرحله مناقصه جهت انتخاب پیمانکار می‌باشد.

بنابراین گزارش؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با حضور در امور آبفای شهرستان آستارا با کارکنان این امور نیز دیدار و گفت و گو کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز