خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خبر داد؛

تامین اعتبار چهل و هفت میلیارد تومان جهت احداث زیرساخت کتابخانه‌های لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۰۴۱

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: در سال ۱۴۰۲، چهل و هفت میلیارد تومان جهت احداث زیرساخت کتابخانه‌های استان تامین اعتبار شده است.

به گزارش ایلنا، سمانه حسن پور امروز دو شنبه بیست و نهم آبان ماه در مراسم آئین تجلیل از فعالان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی استان، با بیان اینکه یکی از شاخص های توسعه هر جامعه رشد فضای سرانه‌های کتاب و کتاب‌خوانی است، اظهار داشت: بر این اساس افزایش سرانه فضای کتاب‌خانه‌های عمومی در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قرار دارد.

وی افزود: حدود 15 کتابخانه عمومی در حال ساخت داشتیم که خوشبختانه در سال 1401 فاز اول کتابخانه مرکزی، دیناروند بروجرد، دیناروند‌خرم آباد، چم پلک چگنی، درجه یک الیگودرز به بهره برداری رسید.

 حسن پور تصریح کرد: در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همواره در تحقق فرهنگ سازی و ترویج کتاب و کتابخوانی تمام تلاش خود را خواهد نمود که در کنار نهاد کتابخانه‌های عمومی و سایر دستگاه‌های فرهنگی مرتبط مثل صداوسیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، حوزه‌های هنری، اداره کل کتابخانه‌ها و... باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان اظهار داشت: امسال برای احداث زیرساخت‌ها و رفع مشکلات کتابخانه های سطح استان، رقم 47 میلیارد تومان تامین اعتبار کردیم و در حوزه تعمیر تجهیز کتابخانه ها نیز 2 میلیارد و 400 میلیون تومان تامین اعتبار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز