خبرگزاری کار ایران

فرماندار قوچان:

تقویت کتابخانه‌ها جهت حفظ فرهنگ باید سرلوحه کارها قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۷۹

فرماندار قوچان گفت: باید با تبلیغات وسیع و مستمر تقویت کتابخانه ها با حضور خود مردم و کمک های دولتی جهت حفظ فرهنگ در سرلوحه کارها در شهرستان قرار بگیرد.

فرماندار قوچان گفت: باید با تبلیغات وسیع و مستمر تقویت کتابخانه‌ها با حضور خود مردم و کمک‌های دولتی جهت حفظ فرهنگ در سرلوحه کار‌ها در شهرستان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در قوچان علیرضا قامتی در بازدید و دیدار با کارکنان و کتابداران اداره کتابخانه‌های عمومی قوچان اظهار کرد: افزایش سطح مطالعه به لحاظ کمی و کیفی از رویکردهای مهم فعالان این عرصه باید باشد و نگهداری و توسعه این مجموعه‌ها بسیار مهم است و هنر شما عزیزان دست اندر کار در این است که ارتباط کتابخانه‌ها و علی الخصوص کتاب‌ها را با مردم برقرار کنید.

وی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای رشد شاخص‌های کتابخوانی گفت: باید با مطرح کردن مشکلات کتابخانه‌ها در جلساتی همچون شورای فرهنگ عمومی و انجمن کتابخانه‌ها در پی رفع مشکلات این فضا‌ها بر بیاییم و نباید در این مسیر از کتابخانه‌های روستایی غفلت کرد بلکه باید برای توسعه آن تلاش بیشتری صورت گیرد.

همچنین در این بازدید کبری قاسمی رئیس نهاد کتابخانه‌های قوچان با تشکر از دیدار فرماندار و هیئت همراه گفت: در حال حاضر ما در این شهرستان سه کتابخانه عمومی زیر نظر نهاد داریم که هیچکدام استاندارد نیستند که امیدوارم با کمک و همیاری فرماندار و دیگر مسئوولین شهرستان در جهت گسترش و ارتقا آن‌ها قدم‌های موثری برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز