خبرگزاری کار ایران

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

کتاب و کتابخانه مفیدترین ابزار اجتماعی جهت فرهنگ‌سازی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۸۵۲

جمعی از کتابخانه ای ها آذربایجان شرقی با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار کردند.

ایلنا: حسن خدایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی به همراه معاون و جمعی از کارشناسان با صفی پور مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار کردند.

به گزارش ایلنا مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از خدمت در عرصه فرهنگی، یکی از مهم ترین و شاخص ترین وظایف و فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را مقوله کتاب و کتاب خوانی و توسعه کتابخانه ها عنوان کرد و گفت: آمادگی کامل جهت همکاری در این زمینه وجود دارد.

صفی پور کتاب و کتابخانه را بهترین و مفید ترین ابزار اجتماعی جهت فرهنگ سازی و توسعه فرهنگی دانسته و گفت: بی شک کتابخانه یکی از اثربخش ترین پایگاه های فرهنگی در جوامع به شمار می رود و از این رو هرگونه سرمایه گذاری در این حوزه ثمرات مفیدی را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

حسن خدایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز با ابراز خرسندی از انتصاب دکتر صفی پور، با اشاره به تجارب وی در زمینه کتاب و کتابخانه ابراز امیدواری کرد که در زمینه کتاب و کتابخوانی و کتابخانه های استان شاهد تسریع در کیفیت و کمیت و نیز توسعه فرهنگ کتابخوانی در استان باشیم.

گفتنی است، دکتر صفی پور پیش از این به عنوان معاون پژوهش و برنامه ریزی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران فعالیت داشته و از جمله دیگر سوابق وی می­توان به - کارشناس برنامه ریزی و بررسی اسناد و مدارک آرشیوی، سرپرستی گروه های تنظیم و توصیف اسناد، ریاست اداره حفظ و نگهداری اسناد و خدمات آرشیوی، سرپرست اداره کل تنظیم و پردازش اسناد، معاونت اداره کل شناسایی و فراهم آوری اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران؛ مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بنیاد فارس شناسی، قائم مقام انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان فارس اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز