خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

صدور موافقت‌نامه اصولی احداث ۳ اقامتگاه بوم‌گردی و مجتمع پذیرایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۰۱۰

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از صدور موافقت‌نامه اصولی احداث ۳ اقامتگاه بوم‌گردی و مجتمع پذیرایی خبر داد.

به‌ گزارش ایلنا، عطا حسن‌پور امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه صنعت گردشگری، موافقت‌نامه اصولی احداث ۳ اقامتگاه بوم گردی و مجتمع پذیرایی در استان صادر شد.

وی افزود: تمدید موافقت‌نامه اصولی یک مجتمع گردشگری در کوهدشت و تمدید موافقت‌نامه اصولی یک اقامتگاه بوم‌گردی در الیگودرز نیز در همین راستا، انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان ایجاد تاسیسات و زیرساخت های گردشگری را در راستای توسعه این صنعت ضروری دانست و افزود: مجوز ایجاد و اصلاح تاسیسات اقامتی و پذیرایی در شهرستان دورود نیز صادر شده است.

حسن‌پور با اشاره به ضرورت توسعه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای اقامت گردشگران و همچنین ماندگاری گردشگران در سطح استان اضافه کرد: آماده هر گونه همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه صنعت گردشگری در لرستان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: لرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد که باید متناسب با این ظرفیت‌های کم‌نظیر، نسبت به ایجاد تاسیسات و زیرساخت‌های این حوزه اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز