خبرگزاری کار ایران

بدلیل آلودگی هوا؛

مدارس برخی شهرستان‌های اصفهان فردا غیرحضوری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۵۸۰

کلاس‌های آموزشی دانشگاه ها و نیز همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در مناطق ششگانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش و پرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر، برخوار و سجزی روز سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه غیرحضوری است.

به گزارش ایلنا از استانداری اصفهان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عصر دوشنبه اظهار کرد: تداوم پایداری و سکون مطلق جو همچنان اصفهان و چند شهرستان را دربر گرفته و ابرناکی شدن و افزایش غلظت آلاینده ها را به همراه دارد.

منصور شیشه فروش افزود: براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و نیز تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار و سجزی در روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، با ورود یک سامانه ناپایدار طی ۲۴ ساعت آینده، پایداری جو کاهش یافته و با کاهش غلظت آلاینده‌ها، وضعیت مناسبی برای روز چهارشنبه پیش بینی شده است.

شیشه فروش تأکید کرد: همچنان طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در شهر اصفهان از درب منزل اجرایی خواهد شد و ضمن جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی، متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه کلیه مصوبات قبلی این کارگروه همچنان پابرجاست، تصریح کرد: دستگاه های ناظر عضوکارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان به صورت شبانه روزی درحال پایش منابع آلاینده، بررسی میدانی شرایط و برخورد با متخلفان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز