خبرگزاری کار ایران

با پایان طرح‌های صنعتی درحال احداث؛

زمینه اشتغال 25 هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین فراهم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۳۳۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های در حال احداث صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی زمینه اشتغال 25 هزار نفر محقق می‌شود.

به گزارش ایلنا، رضا صفاری در بازدید از طرح صنعتی زرین نمای کاسپین در شهرک صنعتی کاسپین گفت: از 2 هزار و 120 قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که با متقاضیان منعقد شده است تعداد یک‌هزار واحد پروانه بهره‌برداری اخذ کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افزود: در حال‌حاضر 700 طرح‌های صنعتی در مرحله دیوار کشی، اسکلت‌سازی، عملیات ساختمانی و نصب تجهیزات و ماشین‌آلات است و جهت احداث این طرح‌های صنعتی بیش از 2 هزار نفر کارگر ساختمانی مشغول به فعالیت هستند.

صفاری تصریح‌ کرد: طبق دستورالعمل ضوابط ساخت وساز، شرکت شهرک‌های صنعتی برای تسهیل در سرمایه‌گذاری و تشویق جهت سرعت بخشیدن به استقرار صنایع کوچک و متوسط در شهرک‌های صنعتی با اعطای معافیت‌ها و مشوق‌ها ظرفیت‌های زیادی را برای آن‌ها فراهم کرده است.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: با توجه به لزوم رعایت ضوابط ساخت و ساز واحدهای صنعتی و تولیدی و حفظ منابع ملی کشور، ضمن جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و غیر فنی، واحد صنعتی در صورت تخلف از همه تخفیفات و مشوق‌ها محروم خواهد شد که این موضوع خود اهرم مناسبی برای کنترل ساخت و ساز در نواحی و شهرک‌های صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز