خبرگزاری کار ایران

با پایان مرحله داوری؛

11 اثر به مرحله رقابتی جشنواره تئاتر استان قزوین راه پیدا کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۸۶۰

با اعلام نظر اعضای هیات انتخاب بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان قزوین 11 اثر نمایشی صحنه‌ای و خیابانی به بخش رقابتی این جشنواره راه پیدا کردند و رقابت آن‌ها از 22 آبان ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، اعضای هیات انتخاب بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان قزوین پس از مشاهده 20 نمایش صحنه‌ای و 4 نمایش خیابانی از میان متقاضیان حضور در جشنواره استانی سال 1402، پس از بحث و تبادل نظر و بررسی‌های لازم در نهایت 9 اثر صحنه‌ای و 2 اثر خیابانی را جهت شرکت در این جشنواره به دبیرخانه این جشنواره معرفی کردند.

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان قزوین از 22 تا 26 آبان ماه در تماشاخانه علامه رفیعی و امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

نمایش "معرکه در معرکه" به نویسندگی داود میرباقری و کارگردانی علیرضا رحمانی از تاکستان؛ نمایش "حکایت نادرخان و چند روایت نامعتبر از زری خانم" به نویسندگی پویان اصغری و کارگردانی میثم ملازینل از قزوین؛ نمایش "نصف شبی" به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی محمد صمدی از قزوین؛  نمایش "من در مقابل خودم" به نویسندگی و کارگردانی فرشته مصطفی پور از قزوین از آثار راه یافته به جشنواره تئاتر استان قزوین در بخش صحنه‌ای هستند.

 نمایش "نذار این خواب تعبیر بشه" به نویسندگی مهدی نصیری و کارگردانی محمدمهدی شهرتی از محمدیه؛  نمایش "کاپوتاژ" به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی مرتضی نجفی از قزوین؛ نمایش "یک زندگی بهتر" به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی سعید چگینی از قزوین؛ "اژدهاک" به نویسندگی استاد بهرام بیضایی و کارگردانی میلاد شهرتی از الوند و نمایش "صفحه بی پایان" به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا کشتکار از قزوین از دیگر آثار راه یافته بخش صحنه‌ای هستند.

در بخش  خیابانی هم نمایش "رخت شور" به نویسندگی محمدعلی دستان و کارگردانی محمد یغمایی از الوند و نمایش "پایان زندگی نیست" به نویسندگی و کارگردانی پدرام عطاپور به جشنواره راه پیدا کردند.

سید قاسم قوامی، ابراهیم طاهری کیا و حمیده وحیدی اعضای هیات انتخاب این جشنواره بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز