خبرگزاری کار ایران

۱۵۷ هزار تن آسفالت ریزی در شهر کرمانشاه انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۷۹۳

شهردار کرمانشاه گفت: در سال‌جاری ١۵٧ هزار تن آسفالت ریزی در محلات مختلف شهر کرمانشاه انجام شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، نادر نوروزی، با بیان اینکه آسفالت ریزی نقش موثری در ارتقاء زیبایی شهری و رضایت‌مندی شهروندان را دارد اظهار کرد: در محور ارتباطی شهید سرابیان که به بهره‌برداری رسید بیش از هفت هزار و ۲۰۰ تن آسفالت ریزی انجام شد. 

وی افزود: در معبر دسترسی شهرک صدرا و مینا آباد هم علاوه بر تهیه مصالح ۲ هزارو ۳۳۴ تن زیر سازی انجام گرفته است. 

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه در معبر دسترسی شهرک صدرا و مینا آباد یک هزار و ۹۱۶ تن آسفالت ریزی شده تصریح کرد: تهیه مصالح و اجرای زیرسازی به میزان پنج هزار و ۹۰۵ تن در محور ارتباطی جدید شهرک مهدیه به شهرک امام خمینی (ره) انجام شده است.

وی از تهیه مصالح و اجرای زیرسازی به میزان ۶ هزار و ۱۴۲ تن در محور ارتباطی جدید شهرک مهدیه به شهرک امام خمینی (ره) خبر داد و یاد آور شد: حدود ۲ هزار تن آسفالت در این محور ارتباطی پخش شده است. 

نوروزی تشریح کرد: در دیگر محور ارتباطی شهر کرمانشاه از شهرک صادقیه به سراب قنبر تهیه مصالح و زیر سازی به میزان یک هزار و ۴۰۷ تن انجام شده است. 

نجات یک هزار و ۴۳۲ نفر در عملیات‌های امداد و نجات 

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه طی ۱۸ ماه گذشته چهار هزار و ۶۸۱ مورد عملیات توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انجام شده است افزود: در این عملیات‌ها یک هزار و ۴۳۲ نفر نجات یافتند. 

وی بیان کرد: ما معتقدیم آموزش نقش مهمی در پیشگیری از وقوع حوادث و همچنین ارائه خدمات با کیفیت تر دارد به همین دلیل ۳۳۹ نفر در آموزش های درون سازمانی شرکت داشتند. 

وی یادآور شد: آموزش‌های برون سازمانی هم که در سایر نهادها، ارگان‌ها و شرکت‌ها بر پا شده با استقبال خوبی رو به رو بوده و یک هزار و ۷۶۳ نفر شرکت کردند. 

شهردار کرمانشاه افزود: برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در این مدت خودروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به همراه نیروها در ۳۰۰ مراسم مختلف ملی، مذهبی و استانی مستقر شدند. 

نوروزی، پاسخ به استعلام ۲ هزار و ۵۴۰ پروانه ساختمانی و پاسخ به استعلام ۲ هزار و ۴۱۱ مورد پایان کار را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان و تصریح کرد: علت وقوع ۲۴۴ مورد حریق و دیگر حوادث رخ داده نیز بررسی شده است. 

وی گفت: تلاش شده تا سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه به وسایل بیشتری مجهز شود تا بهتر بتواند خدمات رسانی کند. 

نوروزی بیان کرد: در همین راستا نردبان ۳۲ متری با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال خریداری، شیرهای آتش‌نشانی سطح شهر رنگ آمیزی و جانمایی ۲۴ عدد شیر هیدرانث انجام شده که ۶ مورد آن برای نصب آماده است.  

شهردار کرمانشاه گفت: طراحی نقشه سوله مرکز آموزش آتش نشانی، طراحی نقشه ایستگاه عملیاتی و پایش ایمنی ساختمان‌های ناایمن سطح شهر ساماندهی شرکت‌های خدمات ایمنی و آتش‌نشانی با همکاری سازمان نظام مهندسی، هماهنگی با سازمان فرهنگی شهرداری برای آموزش مقدماتی ایمنی به شهروندان، تعمیر تجهیز و نوسازی ایستگاه‌های یازده گانه، استقرار تیم‌های عملیاتی سازمان در مراسم اربعین حسینی و تجهیز و نوسازی ناوگان عملیات از دیگر اقدامات انجام شده است. 

وی یادآور شد: بیش از هشت دوره آموزشی هم با هدف ارتقاء و به روزرسانی دانش کارکنان برگزار شده که دوره‌های کمک‌های اولیه هلال احمر پیشگیری از حریق، رانندگی تدافعی راهنمایی و رانندگی، کمک های اولیه، رفتار شناسی حریق از جمله آن‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز