خبرگزاری کار ایران

تدوین نقشه راه بهسازی آسفالت معابر تهران برای شش‌ماهه دوم ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۸۰۴

سرپرست اداره‌کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران از تدوین نقشه راه بهسازی روکش معابر شهر تهران برای شش‌ماهه دوم سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید امانی با بیان این که کارنامه عملکرد مناطق ۲۲گانه براساس پایش و ارزیابی میزان تحقق اهداف نقشه راه بهسازی معابر در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ صادر شده است، از تدوین این برنامه برای نیمه دوم امسال خبر داد.

وی با اشاره به تشکیل جلسات جداگانه با معاونان فنی و عمرانی و روسای ادارات نظارت بر توسعه و نگهداشت مناطق ۲۲گانه اظهار داشت: عملکرد مناطق طی شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۲ از حیث کمیت و کیفیت اجرای آسفالت بررسی و آسیب‌شناسی‌شده و برنامه اجرایی و عملیاتی مرمت معابر برای شش‌ماهه دوم امسال براساس نتایج بررسی‌های فوق و به تناسب سقف تعهدات هر منطقه برحسب نیازسنجی انجام‌شده، تدوین شده است.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سرپرست اداره‌کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق با تاکید بر ضرورت بهسازی آسفالت به‌منظور ارتقای سطح ایمنی و کیفی معابر تهران گفت: از  ۹۰۰ هزار تن آسفالت تولید و پخش‌شده در شش‌ماهه اول سال جاری، حدود ۷۰۰ هزار تن سهم مناطق شهرداری تهران بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز