خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری خبر داد:

تولید و توزیع بیش از ۷۶۰ هزار تن آسفالت در تهران طی ۵ ماه اخیر

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۶۲۰

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: طی ۵ ماه نخست سال ۱۴۰۲، بیش از ۷۶۰ هزار تن آسفالت معادل کل سال ۱۴۰۱ و ۲۰ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۰ در شهر تهران تولید و پخش شده است.

به گزارش ایلنا، هادی حق‌بین در حاشیه بازدید و رصد عملیات آسفالتی انجام‌شده در معابر شهری منطقه ۱۲ با اشاره به لزوم رعایت الزامات فنی و اجرایی عملیات آسفالت، اظهار داشت: کیفیت اصل مهم در تمامی فعالیت‌های عمرانی به‌ویژه عملیات آسفالتی است و در کنار کمیت لازم است توجه ویژه به کیفیت و جزئیات اجرایی داشت و تلاش می‌کنیم این مهم فدای سرعت نشود.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به لزوم توجه به اصل کیفیت، اصلاحات نواقص در اولویت فعالیت‌‎های انجام‌شده در مناطق قرار خواهد گرفت و این موضوع به صورت مستمر مورد رصد و کنترل قرار می‌گیرد.

وی افزود: بنا به تدبیر شهردار محترم تهران، طی ۵ ماه نخست سال ۱۴۰۲، بیش از ۷۶۰ هزار تن آسفالت معادل کل سال ۱۴۰۱ و ۲۰ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۰ در شهر تهران تولید و پخش شده است.

حق‌بین تصریح کرد: تحقق این موضوع حاصل تلاش بیش از ۲۵۰۰ نفر عوامل فنی و اجرایی و نظارتی در ۱۶۰ اکیپ شبانه‌روزی لکه‌گیری و روکش دستی، تراش و روکش مکانیزه در معابر شهری اعم از بزرگراهی و غیربزرگراهی است.

وی تاکید کرد: بر اساس نقشه راه و طبق برنامه‌ریزی‌‎های انجام‌شده در ۶ ماه کاری ابتدایی سال جاری حدود ۱.۲ میلیون تن آسفالت در معابر شهری تولید و پخش خواهد شد که ضرورت انجام نظارت صحیح، مکفی و دقیق به‌منظور رعایت حداکثری الزامات فنی و اجرایی و جلب رضایت شهروندان به منظور تردد ایمن اجتناب‌ناپذیر است.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عوامل نظارتی حوزه معاونت فنی و عمرانی با برنامه‌ریزی منسجم و انجام بازدیدهای سرزده بر کیفیت عملیات اجرایی به‌صورت مستمر نظارت دارند و امیدواریم اجرای آسفالت نو با کیفیت در معابر شهری تردد ایمن را برای شهروندان رقم بزند.

براساس اعلام روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، حق‌بین در پایان تاکید کرد: با اجرای کیفی عملیات عمرانی، هزینه‌های نگهداشت و اتلاف منابع شهر کاهش پیدا کرده است و عمر مفید آسفالت اجراشده به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز