خبرگزاری کار ایران

تلاش برای تکمیل ۵ میدان میوه و تره‌بار در نقاط مختلف تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۹۱۹

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از تلاش برای تکمیل ۵ میدان میوه و تره‌بار در نقاط مختلف پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به اتفاق ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار و به همراه معاونین و جمعی از مدیران اجرایی دو سازمان از میادین در حال احداث میوه و تره‌بار کاظمی، لویزان، قیطریه و شقایق بازدید کردند.

حق‌‌بین در حاشیه این بازدید میدانی با اشاره به مأموریت‌های سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در توسعه زیرساخت‌های عمران شهری، از واگذاری مسئولیت احداث و تکمیل میادین میوه و تره‌بار در قالب صورت‌جلسه همکاری با سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار خبر داد و گفت: با عنایت به تأکید شهردار محترم تهران در خصوص تکمیل و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر میادین میوه و تره‌بار، کار احداث و تکمیل میادین کاظمی، هروی و لویزان در منطقه ۴، قیطریه در منطقه ۱ و شقایق در منطقه ۱۷ با جدیت در حال پیگیری است.

وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه این پروژه‌ها طی هفته‌های اخیر اظهار داشت: تلاش سازمان عمرانی مناطق بر تکمیل و تحویل هرچه سریع‌تر این میادین متمرکز شده است.

ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار نیز ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران اجرایی پروژه‌های احداث میادین میوه و تره‌بار، بر ضرورت هم‌افزایی در جهت اجرای سریع و باکیفیت این پروژه‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز