خبرگزاری کار ایران

عرضه گوشت منجمد در میادین تهران تا دوشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۰۶۶

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: تا روز دوشنبه ۱۹ دی ماه گوشت منجمد در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار به وفور وجود خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، ایوب فصاحت در گفت و گو با شبکه خبر با اشاره به عرضه گوشت منجمد تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار تهران اظهار کرد: از مجموع ۲۲ میدان اصلی در سطح شهر تهران، گوشت منجمد با کمک پشتیبانی امور دام به پنج میدان ارسال شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اعلام اینکه گوشت در دیگر میادین نیز تأمین خواهد شد، خاطرنشان کرد: تا ظهر دوشنبه تمام میادین و بازارهای میوه و تره بار، گوشت منجمد را به وفور در اختیار خواهند داشت.

وی ادامه داد: بخشی از گوشت امروز تامین می شود و برای اینکه به مردم قول قطعی دهیم تا ظهر دوشنبه گوشت منجمد با قیمت مصوب در تمامی میادین و بازارها برای عرضه وجود خواهد داشت.

فصاحت با اعلام اینکه پیش از این اسامی را برای تحویل گوشت منجمد تحویل داده‌ایم، تصریح کرد: برای کنترل بار، توزیع از طریق ثبت نام در سامانه ستکا انجام می شود که به دلیل مشکلاتی که در هماهنگی ها وجود داشت، عرضه گوشت در میادین به تأخیر افتاد؛ صاحبان میادین برای ثبت نام به سامانه مراجعه کردند که البته امروز سامانه فعلاً منتفی شده، اما صاحبان میادین در آینده در سامانه ثبت نام خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز