خبرگزاری کار ایران

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

آماده‌باش ۱۰ هزار نیروی ثابت خدمات‌ شهری برای برف‌روبی/ تردد در معابر روان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۵۹۳

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری در زمان بارندگی در آماده‌باش و هماهنگی کامل با نیروهای مناطق هستند و در بارندگی امروز نیز برف‌روبی معابر را انجام دادند.

به گزارش ایلنا، علیرضا جعفری با اشاره به آمادگی نیروهای خدمات شهری در زمان بارش برف در تهران اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، نیروهای ما از شب گذشته در آماده‌باش به سر می‌بردند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه بارش برف از ساعت ۶ صبح امروز آغاز شد، خاطرنشان کرد: مشکل خاصی نداشتیم و با توجه به نمک‌پاشی، تردد روان را در معابر شاهد بودیم.

وی همچنین تصریح کرد: بارش برف ساعت ۱۰ صبح به اتمام رسید و در طول این مدت برف‌روبی با حضور نیروهای خدمات شهری صورت گرفت.

جعفری با بیان اینکه ۱۰ هزار نفر نیروی خدمات شهری ثابت در سطح شهر تهران و در زمان‌های آماده‌باش با نیروهای مناطق در هماهنگی کامل هستند، یادآور شد: این نیروها نمک‌پاشی و شن‌پاشی در معابر را انجام دادند و نیروها در طول بارندگی در مناطق آبگیر مستقر بودند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: برف‌روبی به پایان رسیده و خوشبختانه مشکلی در سطح معابر از لحاظ تردد خودروها نداریم.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بارش و برف‌روبی‌ در منطقه یک و چهار تهران بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز