خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست امسال؛

90 مرکز درمانی قزوین پایش شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۱۵۵

مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیص درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین از انجام 90 بازدید از مراکز درمانی استان قزوین توسط کارشناسان این اداره خبر داد.

به گزارش ایلنا، زهرا رجبی با اعلام این خبر افزود: در شش ماهه نخست سال جاری بخش‌های تالاسمی، هموفیلی، دیالیز، شیمی‌درمانی، پرتو درمانی، اورژانس، مددکاری، تغذیه، مامایی و کلینیک‌های مراکز دولتی، خصوصی و تامین اجتماعی توسط کارشناسان پایش شدند.

مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیص درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: در مجموع مراکز درمانی در شش گروه مامایی، مددکاری، تعالی بالینی، تغذیه، خاص وصعب‌العلاج و اورژانس مورد ارزیابی و پایش قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در نیمه نخست امسال با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته، چهار واحد درمانی افتتاح و راه‌اندازی شد که مرکز درمان ناباروری سطح 2 در مرکز آموزشی درمانی شفای تاکستان ازجمله آن‌ها است که از شهریور ماه فعال شده است.

این مسئول ادامه داد: راه اندازی بخش همودیالیز مرکز آموزشی و درمانی ولایت با ظرفیت 12 تخت، افتتاح آشپزخانه بیمارستان شهدای آبیک در شهریور سال جاری که امکان مداخله و برنامه غذایی در فرآیند مراقبت تغذیه‌ای بیماران طبق استانداردهای ابلاغی وزارت بهداشت را امکان‌پذیر می‌سازد و بهره‌برداری از اورژانس جدید مرکز آموزشی و درمانی قدس، از دیگر مراکزی بودند که به بهره‌برداری رسیدند.

وی بیان کرد: کمیته ترویج زایمان طبیعی درخصوص پیگیری برگزاری کارگروه زایمان بی‌درد و با هدف توسعه منظم و منسجم زایمان‌های بدون درد و کمیته راهبردی ارتقای خدمات اورژانس بیمارستانی هم تشکیل شد.

رجبی گفت: تشکیل 22 جلسه کمیسیون پزشکی توسط واحد شواری پزشکی و جذب و به‌کارگیری 21 نیروی متخصص در قالب طرح موقت با هدف تامین نیازهای تخصصی مراکز درمانی از دیگر اقدامات انجام شده در نیمه نخست امسال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز