خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد:

پلمب یک مطب دندانپزشکی غیرمجاز در خیابان نواب رشت/ در صورت مشاهده موارد مشکوک، اطلاع دهید

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۸۳۹

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شناسایی و پلمب یک مطب دندانپزشکی غیر مجاز در شهرستان رشت خبر داد و افزود: در حال حاضر بازرسین حوزه نظارت بر درمان دانشگاه در حال بازرسی و رصد فعالیت مراکز درمانی، موسسات و مطب‌ها در استان می‌باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، عقیل قلی‌پور اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های مردمی طی بازدید کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، یک مطب دندانپزشکی واقع در خیابان نواب شهرستان رشت به دلیل نداشتن مجوزهای لازم و عدم حضور دندانپزشک، پلمب و پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

قلی‌پور افزود: در حال حاضر بازرسین حوزه نظارت بر درمان دانشگاه در حال بازرسی و رصد فعالیت مراکز درمانی، موسسات و مطب‌ها در استان می‌باشند، از این رو با توجه به فعالیت مخفیانه افراد سود جو و فاقد صلاحیت، از شهروندان عزیز گیلانی درخواست می‌شود در صورت مراجعه به مراکز درمانی فاقد پروانه و یا افراد مشکوک نسبت به اطلاع موضوع از طریق (سامانه ۱۹۰) و یا مراجعه حضوری به اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه اقدام کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با آگاهی و همکاری مردم شریف استان با دانشگاه علوم پزشکی گیلان و گزارش دهی به موقع در برخورد با افراد فاقد صلاحیت در حیطه بهداشت و درمان، توقف فعالیت این دسته از افراد پزشک نما و غیر متخصص در استان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز