خبرگزاری کار ایران

جشنواره فرهنگی «شعر و شور کتاب» در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۱۱۱

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت: دومین دوره جشنواره فرهنگی «شعر و شور کتاب» در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، یاسر تقوی گفت: در آستانه فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، دومین دوره جشنواره فرهنگی «شعر و شور کتاب» از ۲۶ مهر تا ۱۵ آبان ماه سال جاری به میزبانی محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره فرهنگی استانی «شعر و شور کتاب» در ۴ محور کتاب، کتابخوانی، کتابدار و کتابخانه برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند آثار ارسالی خود را در این موضوعات به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با بیان اینکه شرکت کنندگان در مسابقه شعر باید اشعار خود را در ۳ حوزه شعر کلاسیک، سپید و شعر طنز ارسال کنند گفت: هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۳ اثر خود را با در نظر گرفتن محور‌ها و سبک شعری به جشنواره ارسال کند.

یاسر تقوی افزود: علاقمندان شرکت در این جشنواره استانی می‌توانند تا ۱۵ آبان، آثار خود را از طریق شماره همراه ۰۹۱۱۳۳۷۰۳۳۵ در پیام رسان‌های بله و ایتا ارسال کنند. 

وی گفت: اسامی برندگان این رویداد فرهنگی پس از داوری همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار از ۲۰ تا ۳۰ آبان اعلام و از برترین‌ها تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز