خبرگزاری کار ایران

قلع و قمع باغات غیرمجاز در عرصه تپه باستانی سراب صحنه

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۳۱۵

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صحنه از اجرای حکم قلع و قمع باغات غیرمجاز در عرصه تپه باستانی سراب صحنه خبر داد.

به گزلرش ایلنا از کرمانشاه، سعید بروشان اظهار کرد: با دستور ویژه دادستان شهرستان صحنه اجرای حکم قلع و قمع باغاتی که در عرصه تپه تاریخی سراب بدون مجوز احداث شده بودند، اجرا شد.

رئیس میراث فرهنگی صحنه گفت: خوشبختانه دادستان شهرستان به صورت جدی پیگیر موضوعات میراث‌فرهنگی است و همواره با حمایت ویژه در مسائل آسیب رسان به میراث‌فرهنگی و آثار تاریخی شهرستان ورود می‌کند.

وی افزود: همچنین ریاست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان صحنه نیز با اداره میراث‌فرهنگی در تمامی زمینه‌ها تعامل بسیار مناسبی دارد که شایسته تقدیر است.

بروشان ادامه داد: در حوزه حفاظت از آثار تاریخی از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده استفاده می‌کنیم.

رئیس میراث فرهنگی صحنه گفت: قطعا با تخریب‌گران و کسانی که به عرصه و حریم آثار تاریخی شهرستان تعرض کنند، با پشتوانه دستگاه قضایی بدون مماشات برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه آثار تاریخی متعلق به همه مردم است، افزود: باید همه توان خود را بکار بگیریم تا آثار تاریخی که به عنوان امانت در دست ما است را به درستی حفظ و به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز