خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان خبرداد؛

۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری شیراز اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۸۸۵

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد:‌ مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر دور دوم رئیس جمهور به فارس برای تکمیل سالن ۶ هزار نفره سردار شهید قاسم سلیمانی شیراز اختصاص یافت.

:به گزارش خبرنگار ایلنا، کیومرث هاشمی روز جمعه در حاشیه بازدید از سالن سرپوشیده ۶ هزار نفری شهید سلیمانی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: این سالن یکی از بزرگترین طرح های ورزشی استان فارس است که در سال ۱۴۰۰ بدون تکمیل شدن و داشتن امکاناتی مانند آب و برق افتتاح شده است.

وی اضافه کرد: تا کنون یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده که برای تکمیل آن ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است که در دور دوم سفر رئیس جمهور به فارس ۳۰۰ میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافت.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد:‌ با بازدیدی که انجام دادیم حرکت خوبی پیمانکاران ما در شرکت توسعه و تجهیز وزارت برای این سالن انجام داده اند و بحث موتور خانه و آب و برق انجام شده و امیدوار هستیم مشکلات به زودی بر طرف شود تا هر چه سریعتر به مرحله بهرداری برسد و ورزشکاران بتوانند استفاده کنند.

 ۳۰۰ میلیارد ریال  برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری شیراز اختصاص یافت

هاشمی در ادامه سخنانش در مورد پروژه های نیمه تمام استان فارس که حدود ۵۰۰ پروِژه است بیان کرد: دولت برای تکمیل پروژه های ملی کمک خواهد کرد تا هر چه زودتر این پروژه ها به بهره برداری برسد اما برخی دیگر از این پروِژه ها مربوط به منابع استانی است.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص سفر ۲ روزه خود به استان فارس نیز گفت: در این ۲ روز طرح های خوب خیرسازی در لارستان، گراش و اوز به بهره داری رسید و بازدیدهایی نیز انجام شد.

مصوبه دور دوم سفر برای ورزشگاه پارس

کیومرث هاشمی ادامه داد: در بازدید از ورزشگاه پارس شیراز مشکلات این ورزشگاه بررسی و قرار شد که مشکلات پیست دو و میدانی برطرف شود و چمن این ورزشگاه نیز با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری ترمیم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز