خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

جریمه‌های نانوایان متخلف در قزوین بازدارنده نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۴۹۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: در حال حاضر جریمه‌های در نظر گرفته شده متناسب با تخلفات و بازدارنده نیست، جرایم باید طوری در نظر گرفته شوند که از اجرای دوباره آن تخلف جلوگیری کند؛ فرمانداری‌ها، جهاد کشاورزی و تعزیرات در این زمینه باید به صورت جدی ورود کنند و پاسخگو باشند.

به گزارش ایلنا، علی رحمانی در کارگروه آرد و نان استان قزوین با تقدیر از زحمات نانوایان در سراسر استان، تصریح کرد: با وجود اینکه قاطبه نانوایان از قشر زحمت‌کش و دارای سلامت کاری هستند اما عده معدودی هم دارای تخلف هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین ادامه داد: تخلفات احراز شده در سامانه نانینو نشان می‌دهد که برخی نانوایان در استان قزوین، توزیع نان خارج از شبکه انجام می‌دهند که باید در این حوزه ورود جدی داشته باشیم، اگر آرد قاچاق می‌شود باید برخورد جدی صورت بگیرد، نباید نانوا امکان جابه‌جایی و قرض دادن سهمیه را داشته باشد؛ چرا که هر سهمیه مختص یک منطقه است و این جابجایی‌ها باعث تشکیل صف و ایجاد مشکل برای مردم خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: طبق قانون، خرید و فروش پروانه کسب ممنوع است، تغییر نام در اختیار فرمانداری‌ها قرار دارد اما خرید و فروش پروانه کسب ممنوع است، در صورت خرید فروش نیز سهمیه به آن پروانه اختصاص پیدا نمی‌کند.

وی با اشاره به ساعت کار نانوایی‌ها تاکید کرد: ساعت کارها تعیین شده و باید با تابلو همخوانی داشته باشد؛ فرمانداری‌ها باید مدیریت کنند و با نانواهایی که در ساعت غیرمجاز فعالیت خود را متوقف می‌کنند برخورد صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز