خبرگزاری کار ایران

همزمان با سفر رئیس جمهور؛

بزرگ‌ترین پروژه زیست محیطی فارس افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۴۵۹

مدیرعامل شرکت آبفای فارس از افتتاح بزرگترین پروژه زیست محیطی شمال استان، شامل طرح شبکه جمع آوری، خطوط انتقال و تصفیه خانه‌ی فاضلاب شهر آباده، با ارزش تقریبی ۱۰ هزار میلیارد ریال، در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی جان صادق پور  اعلام کرد: طرح شبکه جمع آوری، خطوط انتقال و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آباده در ردیف طرح‌های ملی و از مهمترین طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای این شهرستان است که به فضل الهی در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در تشریح طرح فاضلاب شهر آباده اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب شهر آباده با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی هم اینک قابل بهره برداری است.

وی ادامه داد: مدول اول این تصفیه خانه با ظرفیت تصفیه‌ی فاضلاب ۱۰۰۰۰ مترمکعب در شبانه روز، با سرمایه گذاری بانک توسعه اسلامی آماده‌ی بهره برداری شده است. در این طرح همچنین ۲۴۱ کیلومتر شبکه جمع آوری و خط انتقال نیز طراحی شده است که تا کنون ۱۱۸ کیلومتر آن، از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس افزود: حدودا ۱۲ کیلومتر از شبکه‌های جمع آوری فرعی و اصلی با لوله‌هایی در اقطار ۲۰۰ و ۴۰۰ میلیمتر، همراه با ۲۵۰ آدم رو و ۴۵۰ انشعاب فاضلاب اجرا شد؛ عملیات اجرایی ادامه‌ی این طرح زیست محیطی شامل حدودا ۱۰۰ کیلومتر از شبکه‌های جمع آوری اصلی، فرعی و ۶ کیلومتر خط انتقال در اقطار ۲۰۰ و ۹۰۰ میلیمتر همراه با ۲۰۸۵ آدم رو و ۶۶۶۵ انشعاب فاضلاب اجرا و آماده بهره برداری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز