خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

واحدهای نیمه فعال و راکد دام و طیور قزوین فعال می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۳۳۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای افزایش تولید و تامین نیاز مردم واحدهای نیمه فعال و راکد پرورش دهنده دام و طیور استان فعال خواهند شد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین عطایی در جلسه  قرارگاه امنیت غذایی  و تنظیم بازار استان که در استانداری قزوین برگزار شد، گفت: جهاد کشاورزی استان برای تامین مرغ  و گوشت مورد نیاز مردم برنامه‌ریزی کرده تا مردم در تامین کالاهای اساسی دچار مشکل نشوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه این استان در سه ماه گذشته تعهد خود را در تامین تولید مرغ انجام داده است، گفت: در سه ماه گذشته این استان در رتبه اول کشور در جوجه‌ریزی و تامین مرغ قرار داشت ولی در مهرماه هنوز آن میزان از تعهد داده شده در امر جوجه‌ریزی  محقق نشده که امیدواریم تا پایان ماه انجام شود.

عطایی افزود: در خصوص گوشت قرمز نیز بر اساس سیاست‌های دولت و وزارت جهاد کشاورزی اقداماتی انجام شده تا گوشت تنظیم بازاری تهیه و در استان  توزیع شود.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه شکر، برنج، آرد و نان مشکلی جدی در استان وجود ندارد و به میزان کافی کالاهای اساسی در استان تامین شده است

این مسئول یادآور شد: یکی از بزرگترین مشکلات واحدهای نانوایی استان وضعیت مالکیت این واحدها است که برای نظارت این واحدها  تصمیم‌گیری مناسبی نیاز است.

 وی تاکید کرد: از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی برای نظارت بر بازار و بازرسی مراکز عرضه کالاهای اساسی استفاده خواهد شد؛ ضمن اینکه خروج دام زنده و کشتار شده از استان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز