خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

شرایط تولید مرغ در قزوین باید به‌صورت ویژه فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۷۹۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: استان قزوین قطب تولید مرغ در کشور محسوب می‌شود؛ بنابراین باید شرایط برای تولید مرغ که نیاز مردم است تامین و فراهم شود.

به گزارش ایلنا، محمدحسین عطایی در نشست سراسری قرارگاه امنیت غذایی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی به صورت وبیناری برگزار شد، گفت: با توجه به ظرفیت‌های مناسب این استان باید نسبت به تامین جوجه، نهاده  و  تولید مرغ در استان  اقدام جدی صورت گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: اتحادیه و تشکل‌های زیربخش  واحدهای مرغداری استان با توجه به جایگاهی که در بین تولیدکنندگان دارند می‌توانند واحدهای تولیدی  را با برنامه‌ریزی مناسب در امر تولید مرغ مشارکت دهند.

عطایی تاکید کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تشویق و ترغیب واحدهای مرغداری در استان که ظرفیت خالی دارند انجام شود.

این مسئول گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد واحدهای مرغداری این استان از نظر ظرفیت تولید در زیربخش زنجیره‌ها قرار دارند که می‌توان از این پتانسیل برای افزایش ظرفیت تولید استفاده کرد.

وی برلزوم اهمیت بروزرسانی نظام بازدید و آمارگیری از واحدهای مرغداری‌ها در استان تاکید کرد.

عطایی خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت موجود، اولویت تامین غذای مردم است که باید بازار را کنترل و امنیت غذایی را تامین کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز