خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

ایمن سازی دو نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی دلفان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۹۰۰

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان گفت: در شش ماهه نخست امسال دو نقطه حادثه‌خیز در محورهای میربگ جنوبی و هرسین این ایمن سازی شد.

به گزارش ایلنا، روح اله زمانی روز دوشنبه - دهم مهرماه - در جمع خبرنگاران به عملکرد شش ماهه این اداره اشاره کرد واظهار کرد: با همکاری ادارات ستادی اقدامات قابل توجهی در همه محورهای اصلی، شریانی و روستایی صورت گرفته است که از مهم ترین آنها می توان به خط کشی ۸۴ کیلومتر از راه های اصلی، روکش آسفالت ۵.۳ ،  لکه گیری با آسفالت سرد به میزان ۲۰ تن و آسفالت گرم ۳۳۰ ، شانه سازی در طول ۴.۳ کیلومتر، پاکسازی قنو ۴۰ کیلومتر، ایجاد هره خاکی طولی به طول دو هزار و ۵۰۰ متر و هره خاکی نقطه ای در ۶۰ نقطه اشاره کرد.

وی، ریزش برداری در سطح دو هزار و ۱۲۰ مترمکعب، رفع افتادگی شانه راه به میزان هزار و ۸۲۰ مترمکعب، تیغه زنی در طول ۲۶ کیلومتر، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر، نصب ۴ آبرو کوقت را به عنوان بخش دیگری از عملکرد هفت ماهه شهرستان در حوزه ارتقای راهها و ایمن سازی برشمرد.

 زمانی از ایمن سازی کمربندی محور نورآباد -خرم آباد با نصب نیوجرسی به تعداد ۳۰۰ خبر داد و افزود: تعمیر ۳۸ عد علائم ایمنی آسیب دیده، نصب۷۰ تابلو علائم، ۲۰ مورد اخطار به متجاوزان به حریم راه، نصب۲۲۸ سرعتکاه ، ایمن سازی نقاط حادثه خیز دو مورد ، نصب ۱۳۰  صفحه گاردریل و نصب ۲۵۰ عدد بازتاب چشم گربه ای نیز در این مدت انجام شده است‌.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دلفان تصریح کرد: در این مدت ۱۰ کیلومتر راه شکافی و تعریض راه در محورهای سه گر، کن سرخ، بن جو فیضی ، گرین که و چشمه خانی(کاکاوند غربی)  انجام شده است.

وی به عملکرد حوزه حمل و نقل این اداره اشاره کرد و  گفت: در این بخش نیز براساس برنامه ریزی استان در شش  ماهه امسال ، ۸ مورد بازدید از شرکت های حمل و نقل کالا ،  بازدید از شرکتهای مسافربری ۱۶ مورد ، کنترل دروازه ای ناوگان باری ۲۸ مورد ، کنترل دروازه ای ناوگان مسافری ۳۰ مورد ، اجرای طرح آموزش ارائه تجهیزات ایمنی به دانش آموزان مدارس حاشیه راه ، کاربران جاده ای (وانت بار ) ، ارائه طرح ایمنی به راکبان موتورسیکلت و راکبان ادوات کشاورزی با همکاری ادارات ستادی استان انجام شده است‌.

زمانی بیان کرد: در حوزه فنی و نظارت و راه روستایی می توان به نصب و را ه اندازی برج نوری راهدارخانه گاماسیاب ، آغاز عملیات تعمیر راهدارخانه گاماسیاب ، آسفالت راه روستایی گور موالی بطول ۵.۲ کیلومتر  ، آسفالت راه روستایی دارامرود ، بلوط بازه بطول ۵.۴ کیلومتر  ، آغاز  عملیات تسطیح و رگلاژ  محور فاضل آباد بطول ۴ کیلومتر  و شن ریزی بطول ۲ کیلومتر ، عملیات تسطیح و رگلاژ محور بور بور  بطول ۶ کیلومتر و شن ریزی بطول ۲ کیلومتر و  عملیات شن ریزی تسطیح و رگلاژ محور شینه و سر مرنگ ، گردکانه و خداوردی بطول ۶ کیلومتر اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز