خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری فارس مطرح کرد؛

افزایش ظرفیت حمل و نقل و ارائه خدمات جاده‌ای در اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۵۸۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به ساماندهی پایانه‌های مرزی از استفاده حداکثری ظرفیت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای فارس در اربعین خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا راستیار در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین با اشاره به آخرین وضعیت، چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو، برنامه های اجرایی و پیشنهادات برای ارائه خدمات هر چه بهتر برای مراسم اعتقادی زیارتی اربعین حسینی سال جاری را مطرح کرد که توسط دبیرخانه و اعضای کمیته مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: در این نشست با توجه به پیش بینی قابل توجه تعداد زائرین حسینی در اربعین ۱۴۰۱ نسبت به سالهای گذشته، نسبت به انجام برنامه‌ریزی و هماهنگی بین دستگاه ها در جهت افزایش ظرفیت حمل و نقل و ارائه خدمات مناسب‌تر در زمان باقیمانده به‌ویژه در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای تاکید و بحث و بررسی شد.

رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی (ع) استان فارس یادآور شد: در این جلسه همچنین علاوه بر پیگیری مصوبات نشست قبل در خصوص تامین سوخت در جایگاه ها و پیش‌بینی جایگاه های سوخت سیار و پیش‌بینی کارت سوخت آزاد ناوگان خارجی، بازدید از محورهای مواصلاتی منتهی به پایانه های اربعین و اقدام به ارتقای ایمنی و رفع نواقص و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت های حمل و نقل جاده ای ، ساماندهی و مدیریت پایانه های مرزی و ... بحث و گفت و گو شد و تصمیمات لازم نیز اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز