خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته؛

116 تخلف ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری در قزوین احصا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۸۸۵

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از احصا و گزارش 116تخلف ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر این استان به کمیسیون‌های ماده 11 ،12 و 14 در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا معیری‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: از این میزان تخلفات 70 مورد مربوط به رانندگان در کمیسیون ماده 11، 36 مورد تخلفات شرکت‌های مسافربری در ماده 12 و 10 مورد مربوط به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل در کمیسیون ماده 14 بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: بر اساس قانون تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای در کمیسیون ماده 12 و تخلفات رانندگان در کمیسیون ماده 11 رسیدگی می‌شود و از سال گذشته نیز برای نخستین بار کمیسیون ماده 14 به منظور بررسی و رسیدگی به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل تشکیل شده است.

وی در ادامه به ارایه گزارشی از عملکرد معاونت حمل و نقل در جابه‌جایی مسافر پرداخت و گفت: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین در سال گذشته بیش از یک میلیون و 835 هزار مسافر را جابه‌جا کرد که این میزان جابه‌جایی مسافر نسبت به سال پیش از آن 8 درصد کاهش داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد شرکت‌های مسافربری نیز با رشد 7 درصدی به 46 شرکت رسید.

وی تعداد گشت‌های نظارت و بازرسی از ناوگان حمل و نقل در سال گذشته را 223 مورد عنوان کرد و افزود: تعداد گشت‌های بازرسی نیز در این سال 4 درصد رشد داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: تمام سفرهای ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در سال گذشته توسط 674خودروی سواری، 530 مینی‌بوس و 159اتوبوس انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز